INBURGEREN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu INBURGEREN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu

INBURGEREN

Door: chris en jannie

Blijf op de hoogte en volg jannie

13 April 2007 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,

huba is nu zes weken thuis en het gaat fantastisch met hem en ons samen. aan de hand van wat foto,s willen we jullie laten zien, wat huba al zoal meegemaakt heeft.

groetjes

• 13 April 2007 - 22:07

Jan Van Kuijk:

Wat geweldig om te zien dat het met jullie zo goed gaat. Ik zat nét aan jullie te denken en plof daar komt een berg met foto's. Top!

Groetjes
    Jan

• 14 April 2007 - 03:05

Eddie & Nicole:

Hoi familie,
    Altijd weer leuk, nieuwe foto's! Top om te zien dat het allemaal zo goed gaat met jullie. Die Barcelona-outfit staat Huba goed, is het een voetballer? Dat wordt dan op zaterdagochtend langs de lijn staan! Enne Jannie, binnen de lijntjes kleuren hè...

Groetjes vanuit de States!

• 14 April 2007 - 03:18

Mil:

het is echt een super ventje!echt een mooi lid van onze familie!Dus laten wij hem koesteren!gr mil en sjaan,jan en sophie en buffel

• 14 April 2007 - 20:05

De Buufjes:

Een heerlijk joch en jullie zijn zèèr goede ouders jullie mogen trots zijn op jullie zelf petje af!.
    Het is een genoege jullie samen te zien we genieten er van en Jaydè heeft een schat van een buurjongen gekregen.
    Klasse !!!!.

• 21 April 2007 - 18:52

Tina:

Hoi Jannie en Chris,
    Wat geweldig dat jullie eindelijk je kindje hebben! Heel veel geluk samen.
    Groetjes Tina,Stefan,Milan&Sem. x

• 07 Februari 2008 - 21:30

Marion Overgoor:

Wat heerlijk om te zien dat jullie samen genieten!
    Het is ook een "lekker" ventje waar ik van geniet.

Groetjes Marion