REUNIE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu REUNIE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu

REUNIE

Door: chris en jannie

Blijf op de hoogte en volg jannie

18 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag 16 juni gingen we smorgens om half negen op pad naar een atraktiepark in drouwen voor een reunie van hongaarse kinderen die sinds 2004 in nederland wonen.
de reis duurde twee uur, maar was het meer dan waard.
het is een overzichtelijk terrein met allemaal kermis atrakties, met in het midden een overdekt terras voor de ouders.
toen wij arriveerden waren alle gezinnen er al en na de eerste kennismaking renden de kinderen met elkaar weg en hebben we ze amper nog terug gezien, heel bijzonder dat dat meteen klikte met elkaar.
het was ook erg leuk om marti en peter terug te zien en hoe enthousiast huba op marti afging.
we waren van te voren best wel een beetje nerveus hoe huba zou reageren als hij hongaars zou horen, maar een neefje van marti die huba in het hongaars begroette, kreeg als antwoord: nee is niet .... is hallo!!!
het was erg fijn om ervaringen en tips uit te wisselen met deze ouders die allemaal geadopteerd hebben uit hongarije, en het leukste was natuurlijk om de kinderen te observeren, geweldig!!
huba had een geweldig dag en als we hem eens gingen zoeken zat hij tot onze grote verbazing samen met de andere kids achter een bord soep of patat, thuis eet hij nooit soep!!!
ook erg fijn was het dat huba ondanks alle dikke pret toch elk kwartier even kwam kijken of wij er nog wel waren, even op schoot kroop en dan weer weg rennen.
voor dat we het wisten was het vijf uur en moesten we helaas afscheid nemen, maar de eerste contacten zijn gelegd, en we hopen dan ook dat deze dag zich vaak zal herhalen.
familie fillekes bedankt voor het organiseren van deze prachtige dag en de andere families bedankt voor de gezelligheid.

groetjes van chris, jannie en huba

• 18 Juni 2007 - 15:31

John En Gracia:

doet ons erg goed dat het zo goed met jullie gaat

• 18 Juni 2007 - 21:35

Fam V Lanen:

kei mooi die fotoos,onze jongens waren wat trots dat ze nu op internet staan en jullie huba krijgt heel veel groeten van ze natuurlijk jullie ook bedank voor de gezelligheid

• 04 Juli 2007 - 18:19

Simone:

Super foto's......veel "bekende" gezichten. Ooit hopen wij ook aan te sluiten ;-)

Groetjes,

Simone de Jong