8 MAANDEN THUIS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu 8 MAANDEN THUIS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jannie wachtendonk - WaarBenJij.nu

8 MAANDEN THUIS

Door: chris en jannie

Blijf op de hoogte en volg jannie

13 September 2007 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,

huba is nu 8 maanden thuis en het gaat erg goed met hem, hij beheerst de nederlandse taal erg goed en gaat dagelijks vooruit, hij heeft dat zelf niet erg goed door, want hij vertelde me dat ik in hongarije altijd frans met hem sprak en hij nederlands en hij me dus niet kon verstaan!! maar nu kan mama dus ook nederlands, aldus huba.
we hebben een erg fijne vakantie op de camping in frankrijk door gebracht, wat erg goed voor ons was omdat we constant met z,n drieen waren, we hebben huba daar ook lekker op de camping rond laten rennen, zodat we 10 keer op een dag de camping rond moesten om hem weer bij een ander uit de tent te plukken.
na de vakantie was huba jarig en werd 5 en dat was een groot feest, hij werd vreselijk verwend en heeft erg genoten.
sinds twee weken gaat hij weer naar school en gaat hele dagen, wat hij erg fijn vind maar o zo vermoeiend.
voor huba, maar ook voor ons is het leven samen al heel normaal geworden, we zijn aan elkaar gewend en vooral goed gehecht,hij kent zijn omgeving en vooral al onze familie en vrienden goed en daarom zetten we een punt achter deze site en maken er een mooi dagboek van voor huba, zodat hij later kan zien hoe we samen met jullie deze 8 maanden beleefd hebben, bedankt allemaal voor de steun en het meebeleven van onze reis naar huba en misschien tot het volgende dagboek.

heel veel liefs van
chris, jannie, huba en baco

• 13 September 2007 - 18:44

Mil Sjaan Jan Sophie:

Huba is nu dan al wel 8 maanden hier, maar voor ons gevoel kennen we hem al wel 5 jaar!! Wat is hij toch al snel echt een s heerenbergse jongen geworden!!! zelfs plat kan hij al!! We zijn blij dat het zo goed gaat en dat hij gelukkig dikke maatjes met Jan en Sophie is geworden... We hopen nog veel plezier van hem, en natuurlijk van jullie allebei te hebben!!! Veel geluk samen...

• 15 September 2007 - 18:44

Eddie En Nicole:

Van Mil hadden we al begrepen dat het erg goed ging met Huba. Wij komen in December naar NL en kunnen we kennis maken want we zijn natuurlijk erg benieuwd naar Huba. Hier alles OK en tot December.. Ook van ons heel veel geluk gewenst!!!!

• 16 September 2007 - 11:32

Marijke:

Ik heb jullie zoon helaas nog nooit in levende lijve mogen bewonderen, maar de foto's spreken voor zich: wat een schatje! Ik neem aan dat het lange wachten het dubbel en dwars waard is geweest?
    We wensen jullie heel veel geluk en goede jaren samen!

Liefs,
    Andre, Marijke en Bas

• 17 September 2007 - 10:32

Pierre En Miranda:

Hoi Chris, Jannie, Huba en Baco,
    We hebben jullie de afgelopen acht maanden gevolgd en genoten! Fijn om te horen dat Huba het zo goed doet. Bedankt dat we hiervan getuige mochten zijn. Zelf staan we sinds 24 augustus op de wachtlijst voor een sibling uit Hongarije (pierremiranda.web-log.nl). Groeten, Pierre en Miranda